O produktach
i zamówieniach

Przechowywanie produktów

Nasze produkty przechowuj w chłodnym, suchym miejscu, z dala od silnie wonnych produktów. Zalecana temperatura przechowywania 12-18°C. Jeśli nie masz innej możliwości przechowuj Czekoladowe Historie w lodówce, najlepiej w woreczku strunowym dla ochrony przed innymi zapachami.

Przy prawidłowym przechowywaniu praliny Czekoladowe Historie zachowają minimalny okres do spożycia 3 miesiące. Termin przydatności do spożycia umieszczony jest na opakowaniu naszych produktów.

Zamówienia i płatności

Zamówienia naszych produktów można składać bezpośrednio ze strony internetowej poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na podstronach Produkty lub Kontakt, poprzez wiadmość e-mail na adres alicja@czekoladowehistorie.pl, telefonicznie lub poprzez nasze profile na Facebook lub Instagram.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail potwierdzającą, że Twoje zamówienie zostało przez nas odebrane oraz informującą o możliwości i terminie jego realizacji. Płatności dokonasz przy odbiorze zamówienia lub przedpłatą. Dane do płatności podane są na stronie Kontakt.

Główne cechy produktów sprzedawanych za pośrednictwem tej witryny są przedstawione na ich zdjęciach. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wyświetlać kolory towarów tak dokładnie, jak to możliwe. Ponieważ jednak kolor, który widzisz, zależy od monitora, nie możemy zagwarantować, że kolory zakupionych przez Ciebie towarów będą takie same, jak kolory widoczne na monitorze. W przypadku przyjęcia zamówienia cena obowiązująca dla zamówionych przez Ciebie produktów będzie równa cenie pokazanej na stronie.

Wysyłka zamówień

Aby zapewnić najwyższą jakość naszego produktu standardowo sprzedajemy je tylko lokalnie. Jednak na Twoje specjalne życzenie mogą one zostać wysłane pod wskazany przez Ciebie adres. Wysyłka zamówień jest realizowana w godzinach pracy od poniedziałku do czwartku. Podczas transportu, wszystkie nasze produkty są wysyłane wyłącznie za pośrednictwem dostawy następnego dnia. Nasze ceny wysyłki są oparte na opcjach dostawy oferowanych przez InPost, GLS i UPS.

Dbając o jakość naszych produktów w czasie transportu zabezpieczamy je folią bąbelkową, dodatkowo w okresie letnim przy wysokich temperaturach produkty są zabezpieczone opakowaniem termicznym i wkładem chłodzącym, dzięki któremu są schłodzone przez około 24 godziny.

Koszt paczki przeliczamy każdorazowo w zależności od wagi zamówionego produktu i wielkości przesyłki. Koszt ten pokrywa zamawiający.

Nie wysyłamy do skrzynek pocztowych. Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci numer do śledzenia przesyłki. Upewnij się, że pod adresem jest ktoś, kto przyjmie paczkę.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu, na który nie mamy wpływu, nie jesteśmy w stanie dostarczyć określonego produktu, zostaniesz o tym poinformowany w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.

Ceny produktów

Ceny za zamówione produkty są podane na tej stronie. Wszystkie ceny uwzględniają należny podatek VAT.

Cena produktu nie obejmuje opłaty za dostawę, która w przypadku wysyłki produktów zostanie naliczona według stawek wybranej firmy kurierskiej. Cena produktu nie obejmuje także materiałów ochronnych mających zagwarantować bezpieczniejszą dostawę produktów. Staramy się, aby zarówno koszt dostawy, jak i koszt zabezpieczenia produktu były możliwie najbardziej korzystne dla Ciebie.

Większe zamówienia i zamówienia z oferty specjalnej mogą zostać wycenione na innych warunkach, które każdorazowo ustalane są przy składaniu zamówienia.

Ceny produktów mogą ulec zmianie.

Rezygnacja z zamówień

Jako konsument możesz anulować zamówienie, lecz z uwagi na podatność produktu na warunki przechowywania i transportu (w tym: temperatury i wilgotności) jedynie do momentu potwierdzenia realizacji zamówienia. W takim przypadku, jeśli dokonałeś już zapłaty, otrzymasz pełny zwrot ceny zamówienia.

Sprzedajemy produkty pełnowartościowe. Nie przyjmujemy zwrotów i nie zwracamy kosztu zakupu produktów.

Nasza odpowiedzialność

W przypadku wysyłki produktów nie ponosimy odpowiedzialności za kradzież, szkody, nieprawidłowe adresy lub opóźnienia, gdy Twoje zamówienie opuści naszą siedzibę.